کتاب قرن‎‎

يک كتاب فروشی : يک ماه ، يک رمان

سلام به دوستان كتاب قرن



سلام به دوستان كتاب قـرن


بعد از دو ماه بالاخره فرصتی دست داد تا با شما عزيزان سخنی داشته باشيم؛ شـازده كوچولوی ما برای عزيمت به سياره خودش رخت سفر می‌بندد، زمين با تمامی زيبايی‌هايش برای دل كوچک او خشـک و سـيخ سـيخ و شـوره‌زار است. او برای ما يک آسمان ستاره می‌گذارد تا هرگاه كه نگاهشان كنيم ياد خنده‌های زيبايش، كودكيمان را در ‌ما زنده كند!
اكـنون كتابـی ديـگر كه بی‌صبرانه مشتاق شمـاست تا وقتی كوچک از حضورتـان بگيرد:
« يادداشت‌های يک ديوانه» اثر نيكلای گوگول «پدر داستان كوتاه» است. اين كتاب شامل هشت قصه می‌باشد. می‌توانيد يک فنجان چای بريزيد و عصر روز جمعه‌تان را با خواندن آن به‌ياد‌ماندنی كنيد، يا در يک ميهمانی كوچک ، اين كتاب عزيز را دست به دست بدهيد تا همه برای هم بلند بخوانند و در تجربه كوتاه زندگی يک ديوانه شريـک شوند، يا خسته از كار روزانه، شب‌هنـگام در بستر بخوانيدش و خودتان ببينيد چگونه روزتان را متفاوت خواهد ساخت‌! راستـی اگر دلتان خواست در حاشيه لحظاتی كه با كتاب داشتيد برايمان بنويسيد.

شاملو می‌گفت: «وقتی چيزی را می‌خواهيد نبايد دستتان را به سويش دراز كنيد، بايد خودتان را با تمام وجود رويش پرتاب كنيد!» واقعا ً هم فقط خواستن كافی نيست بايد ازهمه وجود مايه گذاشت. ما چنين كرده‌ايم! با اين همه ادامه راه ما و رسيدن به اهداف بزرگ آن جز با حمايت شما مقدور نيست. شما هم همراهمان شويد! بنويسيد، بخوانيد، دوستان خود را با ما همراه نماييد، نقش خـويش را بازی كنيد و خودتان را عضو كلوپـی نوپا بدانيد كه می‌خواهد «رُمـان» را دوست و رفيـق هميشگی خود كند...


نمايشگاه و فروشگاه كتاب قرن


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
خوشحالم و تبریک بخاطر راه اندازی وبلاگ کتاب قرن
امیدوارم روز به روز به تعداد اعضا این کلوب افزوده بشه و شما به اهدافتون نزدیکتر بشید
یا حق

10:11 AM, July 02, 2006  
Anonymous Anonymous said...

سلام؛خیلی خیلی مبارک باشه

4:50 AM, July 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

مبارک باشه و آرزوی موفقیت رو براتون دارم...

10:35 AM, July 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

بسیار فکر جالبی است آرزوی موفقیت برای شما دارم

8:51 PM, July 03, 2006  

Post a Comment

<< Home